PROTEP Medya Group, müşterilerine; İhtiyaca yönelik Kurumsal Kimlik Tasarımı, Matbaa Ürünleri, Promosyon Ürünleri, Açık Hava Reklamları, Display Ürünler, Baskılı Bayrak ve  Organizasyon Hizmetleri sunmaktadır.

Bünyesinde, tasarım ve baskı alanında; Masaüstü Reklam, Web Tasarım, Profesyonel Fotoğraf, Dijital Kopyalama ve Dijital Uv Baskı Hizmeti Sunan Her Biri Kendi Alanında Gelişmiş Ekibi Bulunmaktadır.

graphic3

Çalışma Sistemimiz

Firmanız ve ajansımız arasında sürekli yazılı bir bilgilendirme oluşturulur
Her iki tarafta da yetkili kişiler belirlenir
Tüm iş talepleriniz yazılı briefle başlatılır. Bu olası tüm iletişim aksaklıklarını engeller
Tüm işlerin sonuçları değerlendirilir, onay alınır ve çıkan verilere göre hareket edilir
Tüm yaklaşımlar kişisel düşüncelerden çok pazar araştırma sonuçlarına göre objektif olarak belirlenir
Onay alınmadan firmanızla ilgili herhangi bir faaliyette bulunulmaz
Yaratıcılık ve kaliteli işin zamanla ilişkili olduğundan, işin gerektirdiği zaman teknik olanaklar dikkate alınarak,karşılıklı anlayışla kararlaştırılmalıdır.

Ajans Hizmeti Ücretlendirme

Firmanız için vereceğimiz hizmetlerden elde edeceğimiz gelir aşağıda seçeneklerle verilmiştir.
Bu seçeneklerin bir yada bir kaçının uygulanması şeklinde olabilir.
1.Komisyon
2.Sabit ücret
3.Proje başına ücret
4.Harcanan zaman esasına göre ücret

Karşılıklı Beklentiler

Ajans gelirlerinin hangi giderler üzerinden alınacağı, yapılan barter anlaşmalarında ajans hizmet karşılığının nasıl ödeneceği , ajansın ilke olarak reklamverenin reklamını finanse etmeyeceğinin karşılıklı kabulü reklamverenle ilgili çalışmaların muhasebe kayıtlarının reklam verenin incelemesine açık olarak çalışılır.

Firmanın  PROTEP Medya Group’dan beklentileri

Kendisi ile tam bir işbirliği içinde kaliteli hizmet vermesi
Rakipleri ile hizmet ilişkisine girmemesi
Hizmet verdiği ürün hakkında aldığı bilgileri ve araştırma sonuçlarını izinsiz kimseyle paylaşmaması
Hizmet alınan üçüncü kişilerin de bu kurallara uymasının sağlanması

PROTEP Medya Group’un firmadan beklentileri

Kendisiyle her alanda işbirliği yapması
Ürün/hizmet hakkında doğru ve eksiksiz bilgi vermesi
Tanımlanan hizmetin yürütülmesinde ajansı tek sorumlu görmesi,Aldığı hizmetin karşılığının ödenmesi
Reklamveren ve reklam ajansı ilişkisinin verimliliğinin sağlanması
İlişkinin uzun vadeli iş ortaklığı olarak benimsenmesi için gerekli yüksek profesyonel standartların tanımlanması
Karşılıklı saygı ve güvene bağlı işleyiş kurallarının belirlenmesi, çalışma ortamlarının geliştirilmesi

Bir cevap yazın

2020 Promosyon Ürünleri