REKLAM VERENLERE ÖNERİLERİMİZ;

DOĞRU REKLAM NASIL OLMALI? => REKLAM İÇİN DOĞRU ZAMANLAMA HANGİSİDİR? => NASIL AKILDA KALABİLİRİZ? => HEDEF KİTLEYE NASIL ULAŞILIRIZ? Linklere Tıklayınız…


Firmanız için markanız öne çıkarılarak reklam stratejisi hazırlanır. Reklam stratejisi oluşturulurken hedef kitlenin ihtiyaçları, ilgi alanları belirlenerek reklamda maksimum fayda amaçlanır.

Reklam departmanı olmayan veya bu birimi daha etkin kullanmak isteyen firmalar için PROTEP GROUP hizmetinizdedir. Reklam Danışmanlarımız Firmanızın yapısını, kültürünü, vizyonunu inceleyip reklam bütçenizi de göz önünde bulundurarak strateji geliştirmektedir.

Artık sizin yerinize reklamın nasıl,ne zaman ve ne şekilde yapılması gerektiğini düşünen ve uygulayan Reklam Danışmanlarınız var. 

Danışmanlık Hizmetimiz Neleri İçerir;


hedef1-) MARKA İSİM ÇALIŞMASI:

Marka veya ürün isimleri önemli unsurlardır, bir firmanın ajanslar tarafından büyütülen bebeğidir ve markalaşma sürecindeki başarı oranında belirleyici rolleri vardır. İster marka, ister ürün, ister bir blog için alan adı olsun, tüm bu isim çalışmalarını PROTEP ekibi günümüzün kalabalık iletişim ortamında ön plana çıkarmayı amaçlamaktadır.

PROTEP olarak markanız adına yapacağımız isim çalışmasında, hedef kitle kriterlerinizi, hedef kitlenize aktarmak istediğiniz mesajı, ismin kullanılacağı platformu ve formatlarını göz önüne alarak etkin ve yalın bir akılda kalıcılık amaçlarız. PROTEP ekibi bir araya gelerek beyin fırtınasının ardından çıkan ilk fikirlerden anlam ve ses olarak marka olabilecek sözcükler türetiriz. Değişik köklerden sözcük türetme sürecinde, yabancı dillerdeki eşanlamlı sözcükleri tarama ve fonetik olarak markaya uygun bileşimleri türetme gibi yöntemler kullanırız.

2-) KONUMLANDIRMA:

Sektörün en iyisi olmayı hedefliyorsanız, bu hedefi gerçekleştirebilmeniz için mutlaka bir stratejinizin olması gerekir. Önemli başlıklardan biri de konumlandırmadır. Konumlandırma hedef pazarın zihninde oluşan algıdır ve marka kimliğini geliştirme sürecinde marka veya ürün isim çalışmasından önce yapılmalıdır.

Etkili bir konumlandırma için;
Valhalla Kreatif Reklam Ajansı, ekibi olarak markanızın fiziksel ve duygusal özelliklerinden yola çıkarız ve stratejik planlama kapmasında tespit ettiğimiz hedef kitle ve pazar boşluklarını göz önüne alırız.


3-) MARKA KAVRAMI GELİŞTİRME:

Markanızın hedef kitleyle asıl paylaştığı şey ifade ettiği anlamdır. Bu sayede ilgi çeker ve yayılır. Markanızın kavramı, ürünlerinizden bağımsızdır. İçinde bakış açılarını, davranışları, yargıları, felsefeyi , düşünce tarzını, güdüleri, ilgi alanlarını, dünya görüşlerini barındırır.

Markanızın kimliğini geliştirirken bu doğrultuda bir kavramsal inceleme yapmaktadır PROTEP Group ekibi ve markanızın etrafında görsel bir ekosistem yaratırız.

4-) KURUMSAL KİMLİK ÇALIŞMASI:

Peki Nedir Bu Kurumsal Kimlik?
Kurumsal kimlik, pazarlamada (marketing), bir kurumun görünen yüzüne verilen isimdir. Kurumun kendini ifade etme şeklidir. Bu ifade belli sınırları çizilmiş ve genellikle değişmez bir ifadedir. Kurumu anımsatacak bir tasarımın ne ölçülerde ve nasıl kullanılması gerektiğini belirten kurumsal kimlik kitabı bu sistemin vazgeçilmez öğesidir. Öyle ki bir kurumsal kimlik tasarımı içinde amblem (logo) den ofis dizaynına, çalışanların giyim kuşamından araç üstü giydirmeye, antetli kâğıttan, tabelaya, web sitesinden vefat ilanlarına, ambalaj dizaynından faaliyet raporuna kadar her şeyin ne ölçülerde ve nasıl kullanılacağı belirtilmiştir.

Kurumsal kimlik, kurumun imzasıdır ve bu yönüyle değişime kapalıdır. Belli dönemlerde firma ve tasarımcıların ortak çalışmasıyla değiştirilebilmesine rağmen firma kurumsal kimlik ile oluşturduğu imajı sıklıkla değiştirmek istemez.

Kurumsal kimlik çalışmalarında hiç şüphesiz çalışmanın temeli firma amblemi üzerine kurulmuştur. Amblem renklerinin her durumda aynı değerde basılması, yazı tiplerinin hiçbir zaman değişmemesi bu çalışmanın temelini oluşturur.

Özellikle renk bilgisinin taşınması, değişmemesi için renklerin pantone numaraları belirtilir.

Kurumsal kimlik firma için oluşturduğu imajla, tüketicinin aklına kazınır. Bu yönüyle firmanın reklam yatırımlarının başarılı olmasının sağlayan çalışmalardan biridir.

Bir cevap yazın

2020 Promosyon Ürünleri